Yksittäiset parvekelasien huollot ja korjaukset toteutetaan nyt

X Takaisin blogiin

ASIAKASTIEDOTE 30.3.2020

Asukkaat viettävät paljon aikaa kodeissaan. Tästä johtuen myös parveke- ja terassilaseja käytetään paljon. Myös lasien huoltotarve lisääntyy kesää kohti mentäessä. Kaikkien etu on, että mahdollisimman monet huoltoa tai korjausta kaipaavat lasitukset hoidetaan kuntoon nyt. Kesällä vasteaika korjauksille tulee koronasta johtuen todennäköisesti pitenemään. Jokainen nyt tehty huolto/korjaus on pois kesän kiireestä. Pyydämme teitä välittämään huoltopyynnöt meille entiseen tapaan.

Noudatamme yksittäisissä huolloissa/korjauksissa seuraavia ohjeita: 

● Tallennamme kaikki meille tulleet huoltopyynnöt järjestelmäämme. 
● Sovimme jokaisen työpyynnön toteuttamisesta asukkaan kanssa. 
● Huollamme tässä vaiheessa vain ne, joissa asukas on poissa huoltokäynnin ajan. Tällä vältämme ihmiskontaktit. 
● Huoltoasentajamme käyttävät hanskoja ja maskia asunnon läpi kulkiessaan ja huollon aikana. 
● Huoltoasentajamme desinfioivat ovien kahvat ja parvekelasien kahvat. 
● Huoltoasentajamme ilmoittavat asukkaalle, kun keikka on ohi ja asuntoon voi palata. 
● Mikäli huoltokäynnin toteuttaminen ei ole nyt mahdollista, sovimme asukkaan kanssa ajankohdan huoltokäynnille myöhemmäksi.

HUOM! Välitöntä vaaraa (lasien irtoamisen/putoamisen uhka tms) aiheuttavat huoltokeikat voidaan toteuttaa poikkeusjärjestelyin asukkaan ollessa paikalla. Näistä sovimme erikseen.

Huoltopyynnöt entiseen tapaan lomakkeella nettisivujemme kautta tästä. Sähköpostilla: myynti@balkonser.fi / Puhelimitse: 0207639090


Toive: Isännöitsijät, laittakaa parvekelasien ja ikkunoiden/ovien projektihuoltojen tarjouspyynnöt tulemaan. Annamme mielellämme näistä tarjouksia. Projektikohteita alamme toteuttamaan heti, kun se vain on mahdollista. 

Ystävällisin terveisin,
Ilkka Ahonen
toimitusjohtaja