VISIOMME ON:
PARVEKKEILLA ON HYVÄ OLLA
Turvallinen, toimiva ja viihtyisä parveke
Toimintamme perimmäisenä tarkoituksena on tehdä parvekkeista turvallisempia, toimivampia ja viihtyisämpiä. Sen vuoksi nousemme aamuisin ylös ja vedämme työtamineet niskaan.
Tahdomme jatkaa parvekkeiden elinkaaria monin kerroin tavallista pidemmiksi laadukkalla huoltotyöllä. Varmistamme parvekkeiden viihtyisyyden ja käyttömukavuuden halutuilla ja kotimaisilla terassisisustustuotteilla.
Varaa huoltoARVOT
JOIHIN ME USKOMME
Arvomme ovat kaiken toimintamme peruskivi. Ne kertovat, mitä edustamme ja mihin uskomme.
Meidän arvomme ovat:
ME YHDESSÄ
Yhdessä tekeminen sekä henkilöstömme, että asiakkaidemme kanssa on menestyksemme avaintekijä.
ASIAKAS
Kaiken toimintamme keskiössä on asiakas ja hänen saamansa arvo työstämme.
EDELLÄKÄVIJYYS
Kannamme rohkeasti edelläkävijän viittaa kehittäen alaa edistyksellisillä toimintatavoillamme.
EKOLOGISUUS
Vastuullisuus ja kunnioitus luontoamme ja ympäristöämme kohtaan näkyy kaikessa toiminnassamme joka päivä.
LUOTTAMUS
Luottamuksen ilmapiiri varmistaa innovatiivisuuden ja välittömyyden työyhteisössämme.
MISTÄ KAIKKI ALKOI?
RATKAISUNHAKUA AUKEAMATTOMIIN PARVEKELASEIHIN
ONGELMA, JOHON TARVITTIIN RATKAISU
Oli vuosi 2013. Visor-parvekeverhojen myynti- ja asennustehtävissä kevytyrittäjänä toiminut
Esa Hyväri havaitsi erään ongelman asiakaskäynnillä. Uusia kaihtimia ei saanut asennettua, kun huonokuntoiset parvekelasit eivät auenneet kunnolla.
– Parvekelasit oli ensin pakko huoltaa, että pystyin vaihtamaan verhot. Sama toistui monella parvekkeella. Heräsi havainto, että parvekelasien huollolle oli selvästi tarvetta monessa suomalaisessa kodissa, Esa avaa.
Viimeisen päälle palvelua
Esa perusti yrityksen, jonka kantava ajatus oli kirkas: asiakas on ykkönen. Hän näki kehityskohteita kiinteistöalan palveluissa ja halusi tarjota ihmisille parempia asiakaskokemuksia.
– Tiesin, että minun oli oltava muita nopeampi, parempi ja tehokkaampi. Kun parvekelasit eivät toimi, tarve huollolle on aina kova.
Kun hommat hoidettiin hyvin, alkoi asiakkaita tulla mainiolla tahdilla, etenkin PK-seudulla.
– Siellä suunnalla oltiin totuttu, että huoltoa joutuu odottamaan. Sana meidän nopeasta ja laadukkaasta toiminnasta alkoi kiirimään, Esa muistelee.
Laajempaa palvelua, parempia parvekkeita
Parvekelasien huoltaminen nosti lukemattomien parvekkeiden ja lasitettujen terassien käyttömukavuutta. Esa kumppaneineen halusi kuitenkin tarjota asiakkailleen vielä enemmän. Tahtotila johti terassisisustustuotteiden, kuten Dry Step® Termomaton myynnin aloittamiseen.
– Halusimme kyetä luomaan entistä enemmän viihtyisyyttä parvekkeille, jotka olimme huoltaneet. Aloitimme siis verhojen ja parvekemattojen myynnin, Esa taustoittaa.
Askel uudelle tasolle
Vuonna 2018 kasvuyritys otti harppauksen ammattimaisempaan suuntaan. Taloon toivotettiin
tervetulleeksi Ilkka Ahonen, uusi toimitusjohtaja, joka oli meritoitunut aiemmin urallaan muun muassa taloyhtiöalan maailmassa.
– Ilkan tullessa meille rakensimme laadukkaat myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiot, jotka nostivat toimintamme aivan uudelle tasolle. Ilkalla oli kokemusta ja näkemystä, joiden avulla saimme homman nousuun, Esa kehuu.
Yhä laadukkaampaa asiakaskokemusta kohti
Balkonserin visio kirkastaa tavoitteen huomiselle: parvekkeilla on hyvä olla. Valtakunnallisesti palveleva kasvuyritys tähtää yhä parempaan asiakaskokemuksen tasoon.
– Aiomme tarjota yhä parempia asiakaskokemuksia ja palvella yhä laadukkaammin ja nopeammin. Panostamme edelläkävijyyteen, ja haluamme tehdä kaiken parvekelasien huollon varaamisesta ja entistä helpommaksi asiakkaalle.