Verkkokaupan kysymyksiä ja vastauksia

Onko balkonser.fi -verkkokaupasta tilaaminen turvallista?

Ehdottomasti. Maksut verkkokaupassa välittää Checkout Finland. Olemme sitoutuneet noudattamaan toiminnassamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja. Toimituksissa käytämme Matkahuollon turvallisia palveluja.


Verkkokaupan tilaukset

Kuinka voin tilata verkkokaupasta?

Ostoskori pysyy palvelimemme muistissa, joten voit rauhassa selailla sivujamme ja lisätä tuotteita ostoskoriin. Kun olet valmis tilaamaan, klikkaa sivun oikeassa ylänurkassa olevaa Kassalle -painiketta.

Tilaaminen verkkokaupastamme on erittäin yksinkertainen prosessi:

OSTOSKORI > YHTEYSTIEDOT > TOIMITUS > MAKSU > VAHVISTUS > VALMIS

Ostoskori
Ensimmäisessä vaiheessa voit lisätä, muokata ja poistaa tuotteita ostoskorissa. Ostoskorissa voit myös lisätä alennuskuponkeja.

Yhteystiedot
Toisessa vaiheessa voit sisäänkirjautua tai luoda uuden asiakastilin.

Toimitustapa
Kolmannessa vaiheessa valitset tilauksen toimitustavan.
Näet myös eri toimitustapavaihtoehtojen hinnat.
Lisätietoja toimitustavoista saat täältä.

Maksutapa
Neljännessä vaiheessa valitset tilauksen maksutavan. Maksutapavaihtoehdot riippuvat tilaukseen valitusta toimitustavasta.Lisätietoja maksutavoista löydät täältä.

Vahvistus
Viimeisessä vaiheessa näet tilauksen yhteenvedon ja voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Tässä vaiheessa voit lisätä tilaukselle mahdollisen viitenumeron sekä haluamasi erityistoiveet koskien tilausta. Huomioithan, että erityistoiveet eivät välity kuljetusliikkeelle. Valitsemalla ”Vahvista tilaus” tilaus muodostuu. Saat vielä automaattisen vahvistuksen tilauksesta.

Onko Balkonserilla myymälää? 

Meillä ei ole varsinaista myymälää.


TOIMITUS

Kuinka kauan toimitus kestää?

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli tilaus jätetään klo 13 mennessä ja tilattu tavara löytyy heti varastosta, tilaus toimitetaan yleensä jo samana päivänä. Tällöin tilaus on perillä yleensä jopa seuraavana postipäivänä. Jos tavaraa ei ole varastossa, ilmoitamme tuotesivulla arvioidun toimitusajan, ja toki mieluummin ylä- kuin alakanttiin. Tuotteet toimitetaan yhdellä kertaa, ellei muuta ole sovittu.

Toimitatteko ulkomaille?

Ainakaan toistaiseksi emme toimita tuotteita ulkomaille.


PALAUTUS

Kuinka toimin kun haluan palauttaa tilaukseni?

Meillä on asiakaspalautussopimus Matkahuollon kanssa. Mikäli tuotteesi on avaamaton ja myyntikuntoinen, voit palauttaa tuotteet viemällä paketin matkahuoltoon ja ilmoittamalla, että kyseessä on Suomen Parvekehuolto Oy:n asiakaspalautus. Palautustapauksissa liitä mukaan saate, josta ilmenee palautuksen syy ja palauttajan yhteystiedot. Jos palautat tavarat peruuttaaksesi tilauksen, laita mukaan myös tilinumerosi maksun palautusta varten. Palautus on asiakkaalle aina ilmainen. Huomioi, että avattuja tuotepakkauksia/käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa, koska niillä ei ole minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa.

Mitä voi palauttaa?

Balkonserin tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteiden luonteen vuoksi avatulla tai vajaalla pakkauksella ei ole jälleenmyyntiarvoa. Siksi palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotepakkauksia ja täysin myyntikuntoisia tuotteita. 14 päivää lasketaan päivästä, jolloin asiakas otti tuotteen vastaan.

Valmiiksi leikattuna termomatto – ei peruutus- eikä palautusoikeutta

Balkonserin tuotteella “TERMOMATTO VALMIIKSI LEIKATTUNA” ei ole palautusoikeutta, mutta oston voi vielä peruuttaa vielä siinä vaiheessa, kun mattoa ei ole ehditty leikata. Valmiiksi leikattu Termomatto tehdään mittatilaustyönä, joten mittojen oikeellisuus on asiakkaan vastuulla. Myöskään verkkokaupassa muita tuotteita koskeva 14 vrk:n palautusoikeus ei koske näitä tuotteita (kuluttajansuojalaki 6 luku 16 §). Palautusoikeus koskee vain virheellisiä tuotteita.

Tuotteen vaihtaminen

Käsittelemme tuotteiden vaihtamiset nopeasti, usein samana päivänä kun palautus saapuu. Voit vaihtaa yhden tai kaikki tilaamasi tuotteet, kunhan pakkaukset ovat avaamattomia ja myyntikuntoisia.

Palautusohje

Pakkaa tavarat kuljetuksen kestävään pakettiin.

Kirjoita paketin lähetysosoitteeksi: 

Suomen Parvekehuolto Oy / asiakaspalautus
Korjaamontie 20, 84100 Ylivieska
Matkahuollon sopimustunnus 78840007

Liitä pakkauksen sisään saate, jossa on seuraavat tiedot: 

  • Tilinumero tarvittaessa
  • Liitä pakkauksen sisään saate, jossa on seuraavat tiedot: 
  • Omat yhteystietosi selkeästi kirjoitettuna
  • Palautuksen syy ja toivottava toimenpide (rahojen palautus / vaihto tuotteeseen X) 

Vie paketti lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja mainitse sen olevan Suomen Parvekehuolto Oy:n asiakaspalautus.

HUOM! On tärkeää käyttää nimenomaan Matkahuollon asiakaspalautusta, jotta paketti toimitetaan meille perille asti ja käsittely on sinulle täysin maksutonta ja mahdollisimman nopeaa!


Yhteystiedot

Asiakaspalvelu

Tilaus-, takuu-, huolto- ja tuotetiedustelut

020 763 9090

myynti@balkonser.fi


Tilausperuutukset & muutokset

020 763 9090

myynti@balkonser.fi

Tekninen tuki (takuuasioiden ulkopuoliset asiat)

Ma – Pe 10:00 – 16:00, la ja su suljettu

020 763 9090


Pääkonttori Vantaa

Suomen Parvekehuolto Oy

Nuolitie 2, 01740 Vantaa

Y-tunnus 2773413-5